Dag nummer fem

Idag vaknade jag klockan tio efter värsta knäppdrömmen.
Jag och några polare skulle segla jorden runt med ett gammalt piratskepp, bara en sån sak.
När vi skulle skaffa proviant så gick vi till konsum och köpte dippsåser och tacos. Fåga mig inte varför.
Sen vaknade jag och började garva åt dörmmen, sen påmindes jag om världen jag just vaknat upp i och blev deppigare på studs.
Var lite sugen på krubb så jag kokade lite nudlar och åt dom. (DUH?)
Sen en snabb dusch och sen iväg till fritidsgården för att träffa Otti och lira lite Gitar Herå. Väl framme märker jag att mitt hår har frusit, inte direkt sådär jättekul. Såg ut som Charles Manson ungefär.
Sen drog jag hem, krubbtime. Precis när jag kommit innanför dörren ringer rickard och frågar om jag är sugen på pizza. Innan luren hade träffat telefonen var jag utanför dörren igen. Efter pizzan var det dags för Gitar Herå igen.
Vi drog först igenom Freebird på hard med ganska bra poäng, sen ville Rickard spela den på expert, "Okej",sa jag, "håll i dig". Vi, eller rättare sagt han, förlorade halvägs.
Sen gick jag hem.

Schlutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0